torsdag 17 maj 2007

Bedårande

Idag har jag fått höra att jag är en bedårande liten vovve, vilket naturligtvis också stämmer. Jag har haft besök och fått två paket fast jag inte fyller år!!! Jag fick ett stort luddigt tygben och en "riktigt" tuggben av Lillmattes kompis. Det var snällt av henne tycker jag!

Sen har jag praktiserat som piraya idag - något som Matte verkligen inte uppskattade! Lite konstig är hon nog trots allt! Fast hon ogillade mig som piraya så fick jag en jättegod tuggpinne av henne. Jag tuggade och tuggade på den och till slut gav kliet med sig och då blev jag den vanliga Vilda igen och inte Maya Piraya som Matte hotade att döpa om mig till.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vår Vilda är galet vild,ibland undrar jag om det beror på namnet,haha.
Ella som är 1 år är fortfarande en piraya,hon biter inte oss men smakar gärna på våra väggar.=(
Hon tycks vara en underbar valp er söta Vilda,det är så kul att få läsa lite om hennes framsteg här.=)
Ha det bra!
*Kram*