måndag 21 maj 2007

Wallins flismaskin

Jag gillar pinnar! Inte för att nångon i min flock vill kasta några till mig men varenda liten kvist som går att tugga på åker in i min mun.



Wallin flockens lilla piraya!

På min tomt finns en stor björk och under den finns det massor av kvistar som är helt OK men om man smiter ut från tomten och springer upp för slänten så finns det riktigt stora pinnar där. När jag hittar en sån där härligt stor pinne då släpar jag med den in på altanen och tuggar den till flis!


MUMS!!!

Jag kan ju säga att matte inte är helt förtjust! Dels så tror hon att jag ska göra illa mig i munnen men sen blir hon nog rätt trött av att städa efter mig ;-)



Söt eller hur?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som ni fått en trädgårdsmästare ni också.
Tänk att det ska vara så härligt att slita och dra i buskarnas grenar.Här är det inte Vilda som är den största trädgårdsmarodören utan Ella.
Ha en skön dag!
Kram

Lilo sa...

Puss söta valpen hälsar Laban som också gillar pinnar. =)

Anonym sa...

Hej Vilda.
Vad roligt att se dig och vad söt du är!! Förstår att din familj måste vara överlycklig nu!!!

kram och puss på nosen